Wednesday, May 18, 2011

Tak Abes-abes..

Early mornin'... check FB... jeng jeng jeng.. ! :

Disappointed by disrespectful Gen Y

Dekni NAMPAK SAH SANGAT penyokong si P-to-the-Lightning. Bak kata pepatah mat saleh - To Each His Own. Tapi tak payah lah sampai cakap kite kurang ajar betol? haiz.. Emosi abes. Aku pun bukan nak cakap tak emosi ah time Elections yang lepas. Gua macam2 tulis kat FB beb... gua declare dulu ah kan... Tapi hidup bermasyarakat ni haruslah bertimbang rasa. Haruslah banyak bersabar dan berlembut untuk mencapai kejayaan. Takmolah nak mengamuk je kat orang-orang yang kau tak agree. Tak percaye nanti next training kite try mengamok kat members sebelah. Agak-agak kalau tak kene Tempeleng Seven, ade feeling Sedak Sakti yang akan dimuatkan ke dalam mane-mane rongga yang terbuka. Entahlah.. macam yang telah diungkapkan tadi - To Each His Own. Buatlah ape yang kau suke. As long as kau pikir dulu kesudahannye nanti... cummon guys, 1-2-3, LU PIKIRLAH SENDIRI!!

Anyways, aku ade add a few links to your ke-kanan-pusing. Check it out ah k.. Insyaallah next time gua post sikit pasal Piala Damai 2011 feat Durbar Dua..

Peace out.

No comments:

Post a Comment

We don't eat people. only nasi goreng sambal and above.. Your thoughts, please!