Wednesday, June 1, 2011

Aku mUsti kasi ni Facebook!!..

Sudah tiba masanya untuk - AKU MUSTI KASI NI FACEBOOK! Yeap, this is the time bile aku luahkan rasa dendam kesumat kat perangai-perangai yang aku dapat observe kat kite nye peberet hang out place - Facebook.

FB Display Pic Statistics Report
Yes! Article ni kirekan "hit the spot" ah. Aku rase korang pun dah realised by now, Facebook ni sudahpun takeover kite nye lives. Dari time kite nak gi tido malam-malam, ke bile kite nak gi buang balak ribut taufan kat atas jamban - sumenye kite post kat FB!...

And tak salah kite buat gitu beb, betul? Ni FB sudah tentu-tentu milik hak kite. Kalau nak kene pikir orang lain nanti irritated lah, atau nanti dekni tahu pasal hal tepi kain aku lah... lambat beb. Buat aje ah sesuke hati!! Aaahh, perangai ginilah yang aku suke. Sebab in the end, bole orang macam aku observe phenomenon-phenomenon pelik kat FB (macam article kat atas). Memang tak salah lah kalau nak tukar gambar. Lima minit, lima minit - "*** and 7 other friends changed their profile pictures". And btw, from my experience eh, ni bukan only for the ladies je, the guys pun kecoh skali joy. Lima minit, lima minit! Dah gitu takpe.. Tukar gambar pulak yang same nye die dah pakai dulu. Kirekan mane nye kecoh pun diorang tukar gambar display (DP) dalam seminggu, 2 atau 3 gambar same je yang diorang rotate! Then mungkin dah lepas satu bulan purnama, diorang pakai gambar baru. Then start balik die nye rotation. Satu je aku nak cakap - YEK ELEEH.... =D

*Main-main je k..* Kadang-kadang bile kite buat observations macam kat atas tadi ade orang yang tak terima. Aku mintak maaflah kan. Cume bak kata pepatah mak-mak kite -"Siapa yang makan cili, die terase pedas!" Anyways, Part 2 video of our Gentarasa experience dah pun di-uploadkan. Again, courtesy of Director Bobby. Tengkiuk Bobby. Korang bole check-check-it-out kat sebelah kanan korang, di bawah video Part 1. Enjoying orait!!

1 comment:

  1. Setuju, Joy!!! Guilty, and proud of changing display photos. Kalo pompan la kan, ikut cycle of the month. Feeling mentel, gambar pretty sure come out. Kalau depressed, siaplah dark clouds ke, hati remuk ke dan lain lain lagi!

    ReplyDelete

We don't eat people. only nasi goreng sambal and above.. Your thoughts, please!